Vračilo blaga

Uporabnik ima pravico, da kupljeno blago vrne, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu lahko kupec najkasneje v 14 dneh od prejema blaga izpolni in odda obrazec za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe ali to ponudniku sporoči osebno, telefonsko ali s sporočilom preko e-pošte. Vsako izmed navedenih sporočil se šteje za odstop od pogodbe. Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v štirinajstih dneh po sporočilu iz prvega odstavka 43. č člena (ZVPot), razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec sam krije neposredne stroške vračila. Vračilu blaga je potrebno obvezno priložiti kopijo originalnega računa, ki ga kupec prejme ob nakupu in dostavi blaga. Kupnino za vrnjene izdelke ponudnik vrne uporabniku na enak način kot je sam plačilo prejel, in sicer za primer plačila s kreditno kartico se kupcu nakaže kupnina na TR kreditne kartice, v primeru bančnega nakazila, se kupcu vrne denar na njegov klasični transakcijski račun, za PayPal plačila se kupcu vrne denar na PayPal račun, v primeru plačila po povzetju se kupcu denar vrne s poštno nakaznico, razen če potrošnik izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Kupnino ponudnik kupcu vrne v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe oz. v trenutku prevzema vrnjenega izdelka.

Menjava blaga

Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh po prejemu pošiljke podjetju pisno sporoči, da mu kupljeno blago ne ustreza in ga želi menjati za isto (zamenjava velikosti) ali drugo blago, in sicer na kontaktni e-naslov info@krona-fashion.si ali izpolni priložen obrazec za menjavo blaga ter ga pošlje na sedež podjetja. Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Priložena mora biti kopija računa. Stroške ponovnega pošiljanja blaga krije ponudnik. V kolikor ponudnik ni v stanju v roku 14 dni od prejema neustreznega blaga dostaviti nadomestno blago, se zavezuje k vrnitvi celotne kupnine.